úterý 2. srpna 2016

Mamka v pohybu a dovolená - co si bere s sebou?

Letos jsme se s rodinou vydali na dovolenou do Slovinska. Jelikož jsem vše předem pěkně naplánovala, věděla jsem, že to bude docela aktivní dovolená, ale i tak jsem byla trošku nesvá z toho, že asi nebudu moct běhat. Díky nabitému plánu totiž asi nebude kdy.

Sice jsem si říkala, že mi pár dní odpočinku prospěje, ale i tak se mi nechtělo nedělat vůbec nic. A tak jsem si s sebou vzala své dva nej pomocníky na cvičení a doufala, že se aspoň párkrát hecnu a něco si zacvičím.


Nakonec se zadařilo a párkrát jsem se ke cvičení opravdu dostala. Vždy mi stačilo 10 - 20 minut a bylo hotovo. Sice jsem neběhala, ale ono je občas fajn, dělat něco jiného. 

Mými pomocníky při cvičení bylo švihadlo a gymboss (intervalový časovač). Nic víc nic míň. Obě jsou to relativně malé a hlavně skladné věcičky, takže není problém je kamkoliv brát s sebou.



Tréninky si většinou vymýšlím za pochodu a nebylo tomu jinak ani na dovolené. Většinou se jen předem rozhodnu jak dlouho chci cvičit, podle toho nastavím časovač a jedu. Můj oblíbený interval je 50/10 - čili 50 sekund zátěž a 10 sekund pauza a to vše třeba 20x (20 kol).

Ráda kombinuji kardio s posilováním, takže to často vypadá tak, že střídám 50 sekund skákání a 50 sekund nějakého posilovacího cviku. A právě posilovací cviky většinou vymýšlím až při tom skákání. Cviky jsou to jednoduché s použitím jen vlastní váhy těla. Střídám cviky na břicho, na ruce, na nohy (zadek) podle toho, na co mám zrovna chuť.

O našich oblíbených cvicích na různé partie těla už jsme psaly dříve třeba zde >>

Tyto intervalové tréninky mám moc ráda, protože se dají dělat kdykoliv, kdekoliv a libovolně dlouho, podle toho, kolik mám zrovna času.

Krásné léto!



Skyler

A jak se udržujete v kondici o dovolené vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat