pondělí 28. září 2015

Když břicho, tak s Tonym

Další týden pryč a kotník stále trošku bolí (a je lehce oteklý). V sobotu jsem nemohla běžet závody, na které jsem se tak těšila, ale závodní atmosféru jsem nasávala aspoň při povzbuzování svých dětí :).
Nicméně je to už skoro dva týdny, co nemůžu běhat, a tak se snažím občas dělat aspoň něco. Do kategorie "něčeho" patří třeba posilování břicha.


Posilování břišních svalů mě vždycky bavilo a za ta léta už mám docela slušný repertoár nej cviků (rozuměj nejúčinnějších a nejoblíbenějších). Takže si většinou nastavím intervalový časovač (např. 50 sekund cvik/ 10 sekund pauza) a cviky vymýšlím nebo spíš vybírám za chodu.

Někdy jsem ale líná a nechce se mi přemýšlet. Tehdy se obrátím na Tonyho Hortona :). Pokud vám něco říká P90X, víte o koho se jedná. P90X je cvičební program, který byl vytvořen právě Tonym (a jeho týmem). Jedná se o domácí cvičení, takže není třeba chodit nikam do fitka. Program se skládá z několika videí a jedním z nich je Ab Ripper - cvičení zaměřené na břicho. (Podrobněji se k programu P90X a P90X3 vrátíme v některém z dalších článků).



Ab Ripper trvá "pouhých" 15 minut, ale umí dát pěkně zabrat. Dělá se 11 cviků a každý cvik se opakuje 25x. Jednotlivé cviky nejsou nijak komplikované a každý se dá modifikovat. Video je samozřejmě v angličtině, ale znalost jazyka nutná není, jelikož provedení každého cviku je z videa zřejmé. Kromě Tonyho jsou ve videu další 3 cvičící, kteří předvádí různé modifikace (lehčí i těžší) a kamera je zabírá ze všech možných úhlů.





Cviky jsou zaměřené jak na přímé břišní svaly, tak i na šikmé a také na core (střed těla). No co víc si přát? 

Už jsem vyzkoušela několik domácích cvičení zaměřených na posilování břišních svalů, ale Ab Ripper je pro mě absolutně nej a mohu jen doporučit.

A co o Ab Ripper říká sám Tony:

"I hate it, 
but I love it."

Skyler



Žádné komentáře:

Okomentovat