neděle 26. února 2017

Můj osobní masér

Zhruba tak dvakrát do měsíce zatoužím po tom, zajít si někam na masáž. A jak už to tak bývá, vždy zůstane jen u toho zbožného přání. Důvodem je většinou to, že jaksi nejsem schopná si na masáž najít čas a taky nevím, kam vyrazit. Navíc jako fyzioterapeutka mám většinou pocit, že bych se nejlíp namasírovala sama, což je samozřejmě jen blud, kterého se snažím (zatím marně) zbavit.
Před pár měsíci jsem ovšem narazila na šikovnou věcičku, která je schopná mi masáž zprostředkovat přímo u mně doma a navíc kdykoli si zamanu.



Jedná se o jednoduchý válec, respektive dva válce, díky kterým si promasíruji celé tělo během několika málo minut.
Vnější válec, který je dutý, je tvrdší a má po obvodu takové jako by "výstupky", díky kterým se velice dobře rozmasírovávají různé zatvrdliny (v mém případě třeba v oblasti okolo lopatek).
Vnitřní válec je o něco měkčí a hlavně tím, že je hladký, tak i o něco jemnější (šetrnější). 

A jak taková masáž probíhá? Jednoduše. Na válec se položíte (tou částí těla, kterou chcete masírovat) a vesele se válíte. 
Já jsem si válení tak zamilovala, že už bez něj nedám ani ránu a v podstatě se válím každý den :) a stejně jako protahování se stalo nedílnou součástí mého dne.

Pokud jste se s válcem ještě nesetkali, tak tady je pár fotek s ukázkou toho, co vše se dá válcem masírovat.


  • Lýtkové svaly - k masírovaní lýtkových svalů používám výhradně hladký válec, protože tím druhým mě to bolí a není to moc příjemné.



  • Vnější strana stehen - na tu používám válce oba. Závisí, jak moc mě svaly bolí. Když používám válec s výstupkama, tak si ráda namlouvám, že toto válení určitě musí mít vliv na případnou celulitidu :).

  • Přední strana stehen - zde používám opět válec hladký a buď masíruju obě nohy najednou nebo každou zvlášť.


  • Zadní strana stehen - tady pro změnu vždy šáhnu po válci s výstupkama a je to moc příjemné.

  • Vnitřní část stehna - ač tato pozice vypadá možná trošku krkolomně, určitě doporučuju, protože je výborná a skvěle pomůže při uvolňování namožených (nebo zkrácených) svalů. Používám hladký válec.

  • Zadek - tak tady není třeba držet se zpátky a můžete rovnou nasadit válec s výstupkama, ať to má grády :)

  • Záda - to nejlepší na konec. Toto válení mám ze všech nejradši. Používám na střídačku oba válce, protože každý masíruje jinak. Při použití válce s výstupkama cítím každou zatvrdlinku (zejména v oblasti kolem lopatek) a pomalým opakovaným válením se tak snažím ony zatrvdliny rozmasírovávat. Válení na hladkém válci je zase více uvolňující.


Jak už jsem psala výše, na válení nedám dopustit a proto vřele doporučuji.


Skyler





Žádné komentáře:

Okomentovat