neděle 12. února 2017

Intenzivní intervalový trénink pro ženy

Přesně tak zní název knihy, kterou jsem na podzim úplně náhodou objevila v knihovně. Většinou mě knihy tohoto typu nechávají chladnou, ale tentokrát tomu bylo jinak a kniha se mi zalíbila už na první prolistování.




Doma, po druhém prolistování, jsem usoudila, že knihu potřebuji mít doma nastálo a další den jsem si ji šla koupit. Zhruba podobně na tom byla i Pat :).

Zde pár důvodů, proč mě kniha tak nadchla:

  • Je velice přehledná a srozumitelná.
  • Je zde hromada cviků na různé partie (nohy, trup a paže, střed těla, kardio cviky atd.) a cviky jsou vesměs jednoduché.
  • Každý cvik je krásně nafocený a srozumitelně popsaný.
  • Kromě jednotlivých cviků jsou zde celé sestavy, takže není třeba přemýšlet, jak cviky nakombinovat.
  • Sestavy se dají cvičit ve třech různých úrovních náročnosti.
  • Ke cvičení nejsou potřeba žádné pomůcky.



Výborné jsou názvy jednotlivých sestav jako např. Absolutní břišáky, Peklo pro nohy, Pevné hýždě, Zadarmo štíhlá nebudu atd., kdy je hned jasné, o čem daná sestava bude a na co se  zaměřuje.

V knize rovněž najdete už sestavené programy: 3 denní, 7 denní, 14 denní a 28 denní. Vzhledem k tomu, že kromě domácího cvičení i běhám (teď v zimě hlavně na lyžích), zkusila jsem si zajet aspoň 7 denní program. To znamená, že každý den se cvičí jedna daná sestava (záleží jen na vás v jaké úrovni). 





Musím říct, že i když to bylo jen 7 dní, makačka to byla pěkná a sama na sobě jsem pozorovala příjemné změny. Jsem si jistá, že po 14 nebo 28 denním programu musí na sobě vidět docela velké změny (celkové zpevnění postavy, zvýšení síly i kondice) každý. Samozřejmě pokud se k tomu přidá správná strava výsledky budou ještě lepší.

Co se domácího cvičení týče, tak tato kniha je opravdu top a mamky v pohybu ji mohou jen doporučit :).


Skyler

Žádné komentáře:

Okomentovat