úterý 31. ledna 2017

V zimě už jedině v sukni

Letošní zima je zatím moc pěkná a užíváme si jak sněhu, tak i mrazivých dní. Pro běžce to většinou znamená, že přidá jednu, dvě vrstvy oblečení a běhá dál. Já jsem ovšem docela zimomřivá a tak kromě mikiny přidávám i vrstvu pod legíny. Jenže letos mi ani tohle nestačilo a tak jsem se rozhodla pořídit si sukni.




Že něco jako sukně na zimu existuje, jsem zjistila loni, když si ji pořídila Pat. Ta v ní totiž chodí v podstatě celou zimu (a taky na jaře, pokud je chladno). Tehdy jsem ale ještě neměla pocit, že bych ji nějak nutně potřebovala. To se ale změnilo tuto zimu, protože jednoduše řečeno, je fakt kosa. Sukni jsem si přála na vánoce, nicméně už v listopadu mi při běhání byla zima na zadek a na stehna, a tak jsem Ježíška přemluvila, ať mi ji nadělí o něco dřív.

Od té doby běhám v sukni skoro pořád a to jak na lyžích, tak na suchu a jsem moc spokojená. I když sukně, kterou mám já není nijak tlustá, i tak pěkně zahřeje a celkově je mi při běhu příjemněji.
Důležité také je, že sukně nikde netlačí a nevadí a dalo by se říct, že při běhu o ní skoro nevím. Někdy se mi sice stává, že po legínách trochu "klouže" a pak se buď lehce přetáčí nebo vyjíždí nahoru, ale není to zas až takový problém, kvůli kterému bych na běhání v sukýnce zanevřela. A pravda je, že na lyžích mi neklouže vůbec.



Kromě toho, že sukýnka zahřeje stehna a zadek, je určitě vhodná i pro ty, co mají třeba problémy s močovým měchýřem a trápí je časté prochladnutí. 
A v neposlední řadě ji také oceníte, když v zimě musíte sednout do vymrzlého auta a nemáte vyhřívání sedadel (můj případ). :)

Když jsem na internetu hledala, jakou sukni pořídit, docela mě překvapilo, jak jsou některé kousky drahé (dva tisíce a více), ale kdo hledá najde a dohledá se třeba i sukýnek pod tisícovku. Jednu takovou mám i já a účel plní na 100%.



Mamky v pohybu tedy zimní sukýnky rozhodně doporučují!

A co vy, máte nějakou vychytávku pro zimní běhání? Podělte se s námi, rády se inspirujeme.

Skyler
(Petra)

Žádné komentáře:

Okomentovat