čtvrtek 25. srpna 2016

Rok poté

Je tomu zhruba rok, co jsem se vrátila k běhání a tak tu dnes mám pár postřehů, které jsem si postupně během toho roku uvědomila.




  • Miluju běhání. Jo, je to tak. I když jsem většinu svého dospělého života neběhala a měla jsem za to, že už jsem se v mládí naběhala až až, musím uznat, že běhání mě prostě baví. 
  • Nejraději běhám v lese a moc si nepotrpím na asfalt. Tohle jsem věděla vždycky :) .
  • Baví mě běhat dlouho a daleko
  • Čím víc běhám, tím je to lepší. I když už mi pomalu táhne na čtyřicet, stále se ještě zlepšuji a to je obrovská motivace. 
  • Ve dvou se to lépe táhne. Aneb, je super běhat s někým dalším. Na jaře jsem se na závodech potkala s kamarádkou ze základky, kde jsme spolu chodily do sportovky, a od té doby spolu běháme delší víkendové běhy. A je to fakt super. Jednak se nemusím bát někde v lese sama, fajně pokecáme a prostě je to zase něco jiného, než když člověk běhá sám.
  • Baví mě závodit. Ani na "stará kolena" mě soutěživost neopouští a běžecké závody mě baví. Miluju tu atmosféru před závodem, ale ještě víc tu po závodě, kdy je člověk v cíli a užívá si toho skvělého pocitu ze zvládnutého závodu.
  • Jezdit na závody s kamarádkama je nej. Na posledních závodech na Bílé jsme spolu byly mamky tři a fakt to stálo za to. Už dlouho jsem se před startem tak nenasmála. A sdílená euforie v cíli taky nemá chybu.
  • To, že má někdo větší zadek nebo tlustší nohy, ještě neznamená, že je horší (pomalejší) běžec než ten, co má o pár kilo méně.
  • A taktéž to, že někdo běží stylem "motám nohama", ještě neznamená, že nemůže "motat" rychleji než někdo, kdo běží stylem téměř ukázkovým. (Fakt, který mi opravdu vrtá hlavou)
  • Po dlouhém běhu se můžu pořádně (rozuměj "jako prase") najíst, protože po dvou hodinách běhu jsem přece musela vydat hrozně moc energie.
  • Běh je nejlevnější sport. Ale jen do té doby, než ho začnete brát trochu víc vážně. To pak zjistíte, že vlastně potřebujete různé boty na různé povrchy, na různá roční období, spoustu všelijakých doplňků (ledvinku, běžecký batoh atd.) a kdo ví, co ještě. 
  • Ale hlavně - běhání miluju a když běhám, je mi prostě dobře. 

Krásný zbytek léta!


Skyler




Žádné komentáře:

Okomentovat