středa 25. listopadu 2015

Urban training s Kari Traa

Ostrava, Komenského sady, tma, sychravo a mě se něco mokrého a mazlavého lepí na ruce. Jak jsem se vlastně do téhle situace dostala? Aha, už vím, líbilo se mi tričko...

Pat v triku
Jak už jsem psala v jednom dřívějším článku, zamilovala jsem se do sportovní značky Kari Traa. A tak když jsem tak jednou brouzdala po internetu a hledala, kde by se dal ještě ulovit nějaký pěkný kousek do mého sportovního šatníku, narazila jsem na stránky urbantraining.cz. V rychlosti jsem nastudovala o co jde a už jsem se registrovala. Vždyť tomu se nedalo odolat - 120 minut cvičení venku a k tomu krásné tričko Kari Traa.


TO tričko

Pat se akce na první pohled také zalíbila, takže jsem ji ani nemusela přemlouvat a už se registrovala. 
Naším největším problémem bylo sehnat na inkriminovanou dobu hlídání pro děti, ale jelikož bylo do akce ještě dost času, usoudily jsme, že se to nějak vyvrbí. A vyvrbilo :).

V den akce u nás lilo jak z konve, ale to nás nemohlo odradit. Přece jen do Ostravy je to od nás asi půl hodiny, tak jsme věřily (nebo spíš doufaly), že tam pršet nebude. A taky že nepršelo.
Když jsme sice, spolu s dalšími asi patnácti účastnicemi, vybíhaly od prodejny Hudy sportu, lehce poprchalo, ale po chvilce už bylo po všem.


Tolik krásných věciček...


A jaký že byl samotný trénink? Musím přiznat, že ač jsem to nečekala (jsem totiž občas lehce skeptická), byl jedním slovem SKVĚLÝ. 
Jelikož cvičím poměrně často a intenzivně, trošku jsem se bála, že cvičení bude příliš snadné a moc mi nedá. Obávala jsem se zbytečně. Cviky byly sice většinou jednoduché, ale pěkně nakombinované a pokud člověk chtěl, tak si opravdu zamakal. Já osobně jsem cítila zadek ještě dva dny po akci.




Celý trénink byl takovou kombinací běhu a posilování. Moc se mi líbilo, že ke cvičení nebylo potřeba žádných pomůcek, ale využilo se, co bylo zrovna po ruce - lavičky, zábradlí, schody. Ke slovu přišla i běžecká abeceda, žabáci nebo cvičení ve dvojicích. 
Celou dobu panovala veselá nálada a 120 minut uběhlo jako nic. 

Každá účastnice dostala tašku s tričkem a výbornou tyčinkou

Za nás tedy můžeme Urban training jen doporučit a už teď se s Pat těšíme na ten další. A i když nám chladnější počasí nijak nevadilo (a naopak se nám líbilo, že jsme cvičily zahaleny do tmy), bylo by fajn, kdyby Ostrava přišla na řadu i v nějakém teplejším měsíci :).




S pozdravem,



Skyler a Pat






Žádné komentáře:

Okomentovat