středa 23. srpna 2017

Novinky v mém běžeckém šatníku

Za poslední rok se mi můj běžecký šatník rozrostl tak, že už mám asi tak dvakrát až třikrát více věcí na běhání než věcí pro běžné nošení. A jak už tomu tak bývá, stále mám pocit, že by se mi ještě hodilo tamto nebo ono.





Mojí nejoblíbenější značkou, co se sportovního oblečení týče, je Kari Traa. Už jsem o ní psala hodně dávno třeba tady >> Kari Traa hadříky mám ráda hlavně proto, že jsou krásné, barevné, slušivé, pohodlné a také funkční. Vsadím se, že tolik Kari Traa triček, legín, mikin, podprsenek, bund a čelenek má jen málokterá z jejich ambasadorek :))) Holt, když vám něco sedí, tak proč hledat jinde, že?

Nicméně od trailového kempu v Dolomitech jsem si docela oblíbila značku Salomon. Už v zimě jsem si někde ve výprodeji pořídila sukýnku na běhání a na kempu jsme pak dostali funkční tričko a kšiltovku.

V sukni jsem začala běhat hned, jak se oteplilo a z nějakého důvodu v ní běhám raději než v kraťasech (ty vytahuju pokud je fakt hodně vedro). Sukně má všité nohavičky a je velice pohodlná a prostě se v ní celkově cítím tak nějak lépe (možná ženštěji?).



Na kempu v Dolomitech jsem měla možnost prohlédnout si spoustu Salomon oblečení, protože většina kluků, se kterými jsme tam byli, byli oděni do Salomonu od hlavy až k patě. Samozřejmě to nebyla náhoda, protože jeden z organizátorů kempu a hlavně skvělý běžec Robert Krupička, běhá za Salomon Team, což znamená, že Robert je hotová chodící reklama na Salomon.

Jako Salomon nadšenec se ukázal i Honza z Trailran.cz (hlavní organizátor kempu), u kterého mě ze všeho nejvíc zaujala bunda tzv. "Bonattka". Honzovu mini recenzi si můžete přečíst zde >> Já jsem po přečtení recenze nabyla silného dojmu, že taková bundička by se mi fakt hodila. Mám sice moc fajn šustku od Kari Traa, která je moc hezká a neprofoukne, jakmile ale začne pršet, jsem durch (to jsem si na vlastní kůži vyzkoušela letos na Nomen runu). Jak ale Honza sám v recenzi píše, stojí Bonattka raketu (a to fakt pořádnou), takže jsem usoudila, že pokud ji neseženu někde ve slevě, mám holt smůlu.

Vesmír a zákon přitažlivosti ale zjevně funguje skvěle, a tak když jsem se náhodou zašla podívat do Salomon obchodu, kde měli zrovna nějaké mega slevy, byla tam i ona bunda. Paní prodavačka mi teda řekla, že zrovna Bonattku nemají, ale že mají jakousi ještě o něco lepší (upřímně, mě příjde úplně stejná). Samozřejmě o něco lepší, znamená i o něco dražší (řekla bych o kus rakety asi). 






Bundu jsem si zkusila a fakt se mi moc líbila, ale cena mi přišla opravdu raketová. Být v obchodě sama, tak ji tam asi nechám (nerada), ale manžel mě přesvědčil (a opravdu moc práce mu to nedalo), že je fakt dobrá.

V bundě už jsem párkrát vyběhla a musím uznat, že je úžasná, lehounká a pohodlná a jinou už nechci :). Salomon si sice nepotrpí tolik na barvičky jako Kari Traa, ale funkčnost a kvalita je absolutně nekompromisní. Zjevně, kluci salomoňácký vědí, jak na to :).

Mým druhým Salomon úlovkem je sukýnka s kompresníma nohavičkama Salomon S-Lab Exo Twinskin Skort. Když jsme se vrátili z Dolomit, ještě pár dní mě dost bolely stehna a běhání nestálo za nic. Pak jsem někde na instagramu narazila na příspěvek, kde si slečna pochvalovala kompresní legíny a hlavně to, jak jí pomohly při běhu s namoženými stehenními svaly. 

Zkonzultovala jsem tedy strýčka googla a objevila onu sukni. Na pohled krásná, ovšem cena opět raketová. Ale kdo chce, ten najde a po dalším googlování jsem ji našla opět ve slevě. 
V sukni jsem vyběhla ještě ten den, co dorazila. Teď už jsem v ní byla několikrát a jsem s ní moc spokojená. Pocit komprese bude určitě velice individuální a hlavně subjektivní, ale mě osobně při namožených stehenních svalech pomáhá. A jak? Tak, že ač mě třeba při chůzi stehna bolí (třeba zadní strana stehen po tom, co jsem si naložila posilování v podobě výpadů), při běhu v sukni bolest skoro nevnímám a hlavně mě neomezuje v běhu.




No a samozřejmě je sukýnka prostě krásná :).

Poslední Salomon kousky, které jsem si letošní léto oblíbila jsou (již zmiňovaná) kšiltovka a kšilt (o pořízení kšiltu jsem uvažovala už nějakou dobu a nakonec jsem ho vyhrála na závodech :). Zjistila jsem, že se mi moc dobře neběhá s brýlema, a tak se mi kšiltovka nebo kšilt staly takovou fajn alternativou. Pokud tedy hodně svítí slunce, beru jedno nebo druhé. Kšiltovku nosím i mimo běhání, protože je moc příjemná a hlavně lehoučká, jak pírko.

Teď mám ještě zálusk na nějakou Salomon vestu (batoh), ale myslím, že pro letošek už mám u Salomonu nakoupeno až až.

P.

Žádné komentáře:

Okomentovat