sobota 26. listopadu 2016

Co teď a co potom

Od posledních závodů uběhly tři týdny a tak je na čase začít zase něco dělat. Po závodech jsem si naordinovala plánovanou a myslím, že i zaslouženou pauzu. Týden jsem nedělala vůbec nic. Normálně mi to nedá a už po dvou dnech si musím zacvičit nebo zaběhat, ale pokoušela se o mně nějaká chřipka, takže období rýmy střídalo období kašle. Pak se mi udělalo líp, ale po dvou dnech to začalo znova. Tělo holt asi potřebovalo odpočinku víc a tak jsem za ty tři týdny byla běhat jen asi 3x. Ale to vůbec nevadí, protože jsme se přehoupli do zimního období a v tom se přece jen trénuje trošku jinak.
Protahovat je třeba



A co mám tedy v plánu přes zimu dělat? Co se běhání týče, tak tam je to jasné - běhat pomalu a dlouho (daleko) neboli běhat objemy. Na to se moc těším, protože takové běhy absolvuji většinou s někým. Na jeden takový běh jsme cvičně vyrazily s kamarádkou Gabčou minulou neděli, a i když jsme vyrazily na docela náročnou trasu a počasí nám úplně nepřálo, byla to paráda. Běžely jsme si pěkně na pohodu a celých 22 kilometrů jsme prokecaly.


Výběh na Radhošť
Přes zimu mám také v plánu více se zase věnovat posilování a to především formou HIIT. Do fitka nechodím, protože na to nemám čas a popravdě mě to ani nebaví, takže cvičit budu jen doma. Většinou to budou asi workouty podle Zuzky Light. Začátkem podzimu jsem se zase na chvíli přihlásila do jejího ZGymu a udělala jsem si tak další zásobu nových workoutů. Hodně mě nadchla Zuzčina série workoutů, kde používá "sliders".  Výborně se s nimi cvičí hlavně střed těla. O tom ale až v jiném článku :)
Druhým zdrojem cvičení pro mě bude kniha, na kterou jsem náhodou narazila v knihovně, a která mě tak nadchla, že na ni budu muset napsat i recenzi. Mám pocit, že tu by měl mít v knihovně každý, kdo rád cvičí doma a bez pomůcek.




Běhání a posilování bych chtěla prokládat pravidelným protahováním a aspoň jednou týdně plaváním.

No a pokud by byl sníh, tak bych moc ráda vyrazila občas na běžky.

Kromě toho všeho jsem se rozhodla přidat k Adventnímu Běhání, protože se mi moc líbí myšlenka celé akce.


"Běhat každý den od 1. prosince do 25. prosince. Jediné pravidlo je, že každý běh by měl být dlouhý minimálně 30 minut. Je jedno, jak rychle nebo jak daleko."


Více o této akci se můžete dočíst zde >>


Plánů spousta, tak uvidíme, jak to půjde :)

Mějte se krásně.


Skyler

A co plánujete dělat v zimě vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat