pátek 16. října 2015

Když nemůžu chodit, půjdu běhat

Poslední týden buď pršelo nebo byla moc zima a tak jsem běhání vyměnila za domácí cvičení. Po dlouhé době jsem se vrhla na HIIT. A jako vždy to byl záhul. Vždycky, když nějakou dobu toto cvičení nedělám a pak se k němu vrátím, dá mi pořádně zabrat. 







Co se domácího cvičení týče, tak ráda cvičím podle Zuzky Light. V pondělí jsem si dala takové lehčí cvičení, ale ve středu už jsem se nešetřila a dala jsem si workout, který vím, že mi dá vždycky docela zabrat. Celé cvičení nezabere ani 20 minut, ale je to makačka. Myslím, že vždycky mě totálně odrovná cvik s názvem "pistol squats".  Pokud nevíte, co si zacvičit a chcete se trošku zřídit zkuste Zuzčin ZWOW #1.

Dva dny po tomto cvičení mě nohy bolely tak, že jsem skoro nemohla chodit. A tak jsem dnes ráno přemýšlela, co bych tak mohla dělat. Břicho ani jóga se mi dělat nechtěla, a tak jsem se rozhodla, že když už i to počasí se trošku umoudřilo, půjdu se proběhnout. Nebo teda spíš vyklusat, ať ty nohy trošku vyklepu.

A tak když jsem odvedla holky do školy a do školky, upekla jim buchtu a zapla pračku :), vyrazila jsem. 
Prvních 500 metrů bolelo, dalších 1 500 metrů trošku míň a dalších 8 kilometrů už se mi běželo krásně. Počasí bylo skvělé. Vzduch po dešti krásně čerstvý a všude klid a ticho. Ideální podmínky.



Ticho, klid a nikde ani noha.


Když jsem po obědě vyrazila do školky (školy) a jen jsem "šla", nohy jsem zas cítila, ale už to nebylo tak hrozné. A tak mě napadlo, že jsme možná opravdu byli "zrozeni k běhu" (jako se píše ve stejnojmenné knize) a měla bych radši běžet.


Za odměnu buchta a "cup of English tea"





Jako správná mamka v pohybu jsem odpoledne strávila ještě dvě hodiny hrabáním listí, což je moje oblíbená podzimní činnost. Sice jsem potom byla už totálně vyřízená, ale stálo to za to (z posledních sil jsem ještě upekla chleba a uvařila guláš). 

Myslím, že to byl krásně strávený podzimní den :).


Nejvíc si hrabání listí užívají děti :)



A jak vypadá váš aktivní podzim?

Mějte se krásně,

Skyler


Žádné komentáře:

Okomentovat